Now I'm older and this shit sucks...

 

Hejsan Hoppsan Kerstin!

 

Ja, se och häpna, jag lever! Jag är bara grymt dålig på att blogga.

 

Jag kan få bloggryck ibland och känna att jag verkligen vill börja blogga igen men så blir det ingenting av det ändå. Ibland skapar jag till och med helt nya bloggar vid sådana tillfällen för att jag tror att jag ska få mer motivation då. Men icke...

 

Det är nog bara så att ibland, vissa perioder, så är jag väldigt...Avskärmad. Eller typ, upptagen...Inte för att jag har ett speciellt stressigt eller händelsefullt liv, utan jag kan ibland bara vara så upptagen med att bara vara jag. Jag är ofta väldigt tankspridd av mig, ibland så tankspridd att jag liksom inte kan få ner det jag tänker i ord...Och det är dem perioderna som jag får som mest bloggtorka och inte får ner ett skit här på skärmen. Även fast det är dem perioderna som man tycker att jag borde ha en massa att skriva om. Men nej, tyvärr. Det kan komma såhär efteråt då jag har lugnat mig lite efter "tänkandet". Knäppt? I know.

 

Sen har det väl lite med att göra hur jag mår också, när jag är inne i en depression och mår piss så kan jag typ inte skriva alls heller...Och det är väl lite så det har varit nu. Har mått dåligt i en ganska lång period nu och har inte haft en tanke på att skriva i någon blogg. Annars kan det ju vara ganska skönt att skriva av sig när man mår dåligt men inte denna period.

 

Hur som helst så börjar jag må lite bättre nu och det är dags för nya tag :)

 

Jag har kommit till en punkt här i livet då jag önskar att jag var ett litet barn igen. Är redan så grymt trött på vuxenlivet...(Därmed den fina bilden jag började detta inlägg med, hehe)

Men, mer om det någon annan gång. Nu är det läggdags :)

 

Natti Natti

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0