Your arms feel like home


Du och jag. Vi. Är som en film. Min favoritfilm. Som jag tittar på om och om igen och aldrig kan tröttna på. Jag spolar tillbaka till dem bästa scenerna, då jag har mina händer runt din midja, mina läppar mot dina läppar, när vi ligger i sängen och pratar om allt mellan himmel och jord och du har armen runt mig, när vi skrattar tills vi nästan gråter tillsammans, när du luktar mig i håret, när du retar mig och jag försöker att bli sur men misslyckas totalt då jag ser hur du ler mot mig. Jag pausar i scenerna. Önskar att jag var där igen. Saknar. Längtar. Drömmer. Aldrig, aldrig någonsin har jag känt mig så hemma i någons armar som i dina.





Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0