Uppe med tuppen


Godmorgon!

Jag vet att det är rätt dött här, ni behöver inte påminna mig ;) Men jag ska skärpa till mig, det är bara så mycket just nu.

Idag är jag uppe med tuppen (gick upp kl 7), fast, det gör jag egentligen varje dag eftersom Milo kommer då, bara det att jag brukar gå och lägga mig igen efter det men idag så är det annat som gäller! :) Ska måla lite på toaletten och städa lite sen när jag är klar med det så ska jag till stan med Jannicke. Ska bli mysigt faktiskt :)

Imorgon så kommer min älskling hit. Jag är sjukt nervös...Men det kommer att gå bra, det vet jag :) Jag tror att det kommer att bli jätteroligt. Fast det är nervöst och lite läskigt, men det hör ju liksom till på något sätt.

Gillar ni att läsa eller har ni bara tråkigt någon dag så får ni jättegärna läsa min novell som jag har publicerat på kapitel1.se, här är en länk till den: http://kapitel1.se/ellinor-rahm/fotografen

Nu ska jag fortsätta fixa och greja! Men vi hörs förhoppningsvis snart igen ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0