Bloggtorka


Hej!

Nu har det varit tyst här ett tag...Tänkte att jag kanske skulle berätta för er att jag lever och att jag inte har glömt bort bloggen. Men dem senaste dagarna har jag haft en sån jävla bloggtorka. Jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva...Även fast det är hur mycket tankar och känslor som helst i mig just nu. Det går bara inte att få ner dem i ord...Även fast jag vill. Jag har inte ens kunnat lägga in någon låt eller text som jag brukar göra, det har bara stått helt still.

Det är så mycket som händer med mig just nu, allting är så nytt...Men ändå inte. Jag vet inte hur jag ska förklara. Jag vet i alla fall att jag har börjat leva ett nytt liv och att det känns bra men främmande och lite läskigt. Det känns i alla fall som att jag är påväg mot bättre tider! Skönt...Jag ser starkt framemot år 2011! 2010 har inte varit mitt år...Faktum är att det inte verkar ha varit någons år. Det har varit ett jävla skitår helt enkelt! Usch och fy...Det började ju redan på nyårsafton/nyårsmorgonen...Sen har det fortsatt vara skit. Fan, känns som det var nyår nyss...Minns den natten/morgonen som om det var igår. Och nu är det fan inte så långt kvar igen. Tur att det här skitåret gick fort då...2011 MÅSTE bli bra! Det kan i alla fall inte bli värre...Eller kan det?

Nej nu är det slut på tråkskrivandet här! Nu ska jag sova...

Får hoppas att bloggtorkan är över snart!





Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0